Op werkdagen vóór 17:00 besteld, volgende dag order verwerkt | Gratis verzending vanaf €35,-

Wij helpen graag

Klantenservice

per E-mail bereikbaar

Ma-Zo: 24 uur bereikbaar
Binnen een dag reactie

Telefonisch Bereikbaar

Ma- Vri: 9:00 - 21:00
Za-Zo: Niet bereikbaar

Wij staan klaar om al jouw vragen te beantwoorden. Of je nu meer informatie wilt over onze diensten, een afspraak wilt maken, of gewoon wat advies nodig heeft, ons team helpt je graag verder.​

Bedrijfsgegevens

IFK B.V. - Handelsnaam: Flumo
(Geen bezoekersadres):
Goorseweg 30
7468 SJ Enter
Nederland

KVK-nummer: 81818114
BTW-nummer: NL862231279B01

Veelgestelde vragen

Bestellen en Verzending

Je kunt eenvoudig een bestelling plaatsen door de gewenste producten aan je winkelwagen toe te voegen en vervolgens het bestelproces te volgen. Kies je betaalmethode om je bestelling af te ronden, afrekenen is zelfs mogelijk zonder account!

De verzendkosten zijn afhankelijk van de totale waarde van je bestelling en de gekozen verzendoptie, deze verschijnt in het bestelproces. Wij hanteren minimale verzendkosten van €4,95 tot een bedrag van €35,00, daarna bieden we gratis verzending aan.

De levertijd is afhankelijk van de drukte, voorraad en bezorgdienst. In de meeste gevallen ontvang je je bestelling binnen 2 tot 5 werkdagen. Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling is verwerkt en verzonden.

Nee, Flumo biedt geen internationale verzending aan. 

Betaling

Bij Flumo accepteren we de meeste gangbare betaalmethoden, zoals iDeal, creditcards (Visa, Mastercard), Apple Pay, Google Pay en Klarna.
Bij gebruik van Klarna wordt extra kosten in rekening gebracht, omdat deze dienst ons meer kost. 

Ja, wij maken gebruik van beveiligde betaalomgevingen met een geldig SSL-certificaat, om je transactie veilig te verwerken. Je gegevens worden versleuteld en vertrouwelijk behandeld.

Retourneren en Ruilen

Ja, als je niet tevreden bent met je bestelling, kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Mits de producten ongebruikt en in de originele verpakking zitten. Voor meer informatie kunt u onze Verzending, retournering en garantie pagina bekijken of contact opnemen met [email protected]

Kijk op onze Verzending, retournering en garantie pagina voor alle informatie over het aanmelden van je retournering. Wij hanteren een template voor retournering waarin we vragen een aantal gegevens van je bestelling op te geven. Dit zorgt ervoor dat je beter en sneller door ons kan worden geholpen. 

Zodra we je geretourneerde producten hebben ontvangen en gecontroleerd, wordt je terugbetaling binnen 10 werkdagen verwerkt. Dit is afhankelijk van onze betaalserver.

Producten en Voorraad

De producten op de website zijn handmatig geselecteerd en moeten de impact op het milieu verminderen ten opzichte van conventionele producten. Duurzame claims van de leverancier wordt hierbij gecontroleerd. Wij kunnen echter geen 100% garantie bieden maar doen ons uiterste best. Mocht je een merk of product zien en twijfelen over dat product laat het ons weten via de klantenservice en wij gaan er naar kijken. In het uiterste geval na een herkeuring kan het product uit ons assortiment gehaald worden om de duurzame missie van Flumo te garanderen. 

Wij proberen onze voorraad zo actueel mogelijk te houden. Als een product niet op voorraad is, wordt dit aangegeven op de productpagina. Tevens zijn de levertijden zichtbaar bij de producten.

Op elke productpagina vind je informatie over het product, waaronder ingrediënten en reviews. Heb je nog meer vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice: [email protected]

Milieu en Duurzaamheid

Flumo hecht veel waarde aan duurzaamheid. Onze verpakkingen zijn zoveel mogelijk gemaakt van gerecycled materiaal en we werken samen met leveranciers die verantwoord omgaan met het milieu. Daarnaast focussen we op een breed scala aan milieuvriendelijke producten.

Account en Klantenservice

Het is niet verplicht om een account aan te maken, maar het biedt wel voordelen zoals inzicht in je bestelgeschiedenis en het gebruik van een verlanglijstje.

Je kunt onze klantenservice bereiken via e-mail op [email protected] of telefonisch via +31852127605. Onze medewerkers staan klaar om je vragen te beantwoorden.

Garantie en Klachten

Ja, op al onze producten geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product moet voldoen aan de verwachtingen die je ervan mag hebben. Mocht een product defect zijn of niet naar behoren functioneren, neem dan contact op met onze klantenservice voor verdere assistentie. Zie ook onze Verzending, retournering en garantie pagina

Wij streven naar de hoogste klanttevredenheid. Mocht je toch een klacht hebben, neem dan contact op met onze klantenservice: [email protected], We zullen ons best doen om je klacht zo snel mogelijk op te lossen.

Abonnementen en Kortingen

Nee, bij Flumo kan je nog niet een abbonoment nemen op een product. Mogelijk word dit in de toekomst geïmplementeerd.

We bieden momenteel slechts enkele kortingscodes aan, waaronder inschrijving voor nieuwsbrief voor 10% korting. Deze zijn slechts een beperkte tijd geldig. De codes kan je invullen bij het afrekenen.